Re: Office i Win2003

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 00:53:07 MET DST

Użytkownik "Artur Grdeń" <mega_skasuj_to_@_skasuj_to_samorzad.pw.edu.pl>
napisał w wiadomości news:4495c2eb$0$22603$f69f905@mamut2.aster.pl...

> ok, dobrze wiedzieć. mógłbyś podać jakiś charakterystyczny element takiej
> instalacji, żeby wiedzieć o co google pytać. ceciekawe czy w takim razie
> office 2003 dałoby się odpalić tą metodą na w98, bo normalnie się nie chce
> instalować...

To sie nazywa administrative instalation (setup /a) i umozliwia
zainstalowanie
Office w folderze udostepnionym z ktorego nastepnie klienci uruchamiaja
sobie
poszczegolne elementy pakietu. Sam na pewno kojarzysz opcje instalatora
typu Run all from network :-)
Co do uruchamiania na 98 - nie mam pojecia, watpie zeby to przeszlo bo
O2k3 wymaga minimum Win 2000 SP3 lub wyzej.
Instalacja administracyjna jest opisana w ORK, ja mam papierowy ORK do OXP
i tutaj to jest fajnie opisane od strony 83 poczawszy.

> no w sumie tak, można zasadami wymusić żeby się uruchamiał tylko jeden
> program, ale chyba ciągle w tle będzie pulpit, chociaż bez explorera,

Nie, jako domyslny shell zostanie zaladowany wskazany program, jak wylaczysz
program
to zostaniesz wylogowany z TS. Oczywiscie Citrix rozwiazuje to duzo fajniej,
ale
"jak sie nie ma co sie lubi, to sie nie ma" jak AFAIK pisal ktos z tej grupy
:)

> ale chyba dopiero metaframe da możliwość odpalenia aplikacji w trybie
> seamless i umożliwi edycję plików lokalnych przy pomocy zdalnej aplikacji
> terminalowej (tzw. content redirection)

TS z 2003 przekierowuje lokalne zasoby domyslnie, 2000 tego nie robi, ale
poniewaz zwraca adres i nazwe klienta, mozna zamapowac to ze skryptu
(troche na okolo, ale dziala).