Re: Office i Win2003

Autor: Artur Grdeń <mega_skasuj_to__at__skasuj_to_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 23:49:54 MET DST

Kajetan napisał(a):

> Uruchomi, uruchomi. Do tego jest specjalna metoda instalacji.

ok, dobrze wiedzieć. mógłbyś podać jakiś charakterystyczny element
takiej instalacji, żeby wiedzieć o co google pytać. ceciekawe czy w
takim razie office 2003 dałoby się odpalić tą metodą na w98, bo
normalnie się nie chce instalować...

> Potrafi to Win 2000 i 2003 za pomoca Uruchom ten program... albo Metaframe
> za pomoca publikacji.

no w sumie tak, można zasadami wymusić żeby się uruchamiał tylko jeden
program, ale chyba ciągle w tle będzie pulpit, chociaż bez explorera,
ale chyba dopiero metaframe da możliwość odpalenia aplikacji w trybie
seamless i umożliwi edycję plików lokalnych przy pomocy zdalnej
aplikacji terminalowej (tzw. content redirection)

--
Artur Grdeń