Przywracanie zerwanego połączenia z neostradą

Autor: Kordian <kordian28WYTNIJMNIE_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 10:36:41 MET DST

Witam,

Muszę wyjechać, a miałem zrobić stronę dla kogoś. Chciałem ją wystawić u
siebie na serwerze. Ale jest problem, ponieważ w każdej chwili neostrada
może zerwać połączenie. Czy ktoś ma może jakiś skrypt, który to połączenie
ponownie nawiązuje w przypadku zerwania? Albo sprawdzający, czy jest
połączenie z netem, jak nie, to nawiązuje połączenie?

Pozdrawiam
Kordian