Re: Office i Win2003

Autor: Artur Grdeń <mega_skasuj_to__at__skasuj_to_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 10:04:25 MET DST

Piojan napisał(a):

> Użytkownik "RyAn" <rysiek@konto.pl> napisał w wiadomości
>>
> Tak.
>
> Fajnie. A jak to zrobić ??

może najpierw napisz dokładnie co chcesz osiągnąć, bo tu jasnowidzów nie
ma - można jedynie zgadywać o co ci dokładnie chodzi

jeśli chciałbyś zainstalować ms office na serwerze i potem udostępnić w
sieci zasób z folderem, w którym został ten office zainstalowany i
uruchamiać potem office'a na różnych komputerach bezpośrednio z tego
zasobu sieciowego (obojętnie czy przez ścieżkę unc czy przez zmapowany
dysk) to raczej nikłe szanse, że ci się uda - office dodaje dużo wpisów
do rejestru i dużo bibliotek do systemu, i jeśli ich nie będzie to się
raczej nie uruchomi

pozostają jeszcze usługi terminalowe - można udostępnić aplikację przy
pomocy usług terminalowych. nie wiem czy da się udostępnić pojedynczą
aplikację jedynie przy pomocy usług terminalowych microsoftu *) ale na
pewno citrix to potrafi. można wtedy nawet uruchamiać lokalne pliki przy
pomocy aplikacji, która znajduje się daleko na terminalowym serwerze
aplikacji

*) prawie na pewno nie potrafi tego windows 2000, może 2003 już to
potrafi - nie miałem okazji sprawdzić

pozdrawiam

--
Artur Grdeń