Re: ograniczenie użytkownika

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 22:03:00 MET DST

W wiadomości: e6rjve$15o$1@atlantis.news.tpi.pl,
Robert Konieczny <spam@spam.pl> napisał(a):
> [...]
[...]

Witam!

Można także ręcznie załadować plik rejestru z profilu (katalogu domowego)
innego użytkownika:
regedit -> należy zaznaczyć HKEY_USERS ->
menu Plik-> Załaduj gałąź rejestru -> Plik .dat rejestru

Takie rozwiązanie jest chyba jedna mnie zalecane w stosunku do jawnego
załadowania profilu użytkownika. Z ładowaniem profilu użytkownika mogą się
wiązać dodatkowe operacje. Np. replikacja profilu z udziału sieciowego w
przypadku profili mobilnych. Dlatego modyfikacja katalogu profilu bez jego
ładowania nie zawsze może być dobrym pomysłem.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski