Re: instalacja programu na wielu komputerach

Autor: Ziemek Borowski <ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 12:20:32 MET DST

Michał M. Lechański na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
> Witam. Mam zainstalować program skladajacy się z trzech modułów, kazdy z
> własnym numerem seryjnym, na około 200 komputerach w domenie. Program
> nie ma instalatora *.msi więc nie da się (a przynajmniej ja nie
> potrafię) wykorzystać group policy. Podpowiecie może jak sobie z tym
> poradzić? bo instalacja na każdej maszynie osobno jakoś mi się nie
> uśmiecha...

tak jak Ci Tomasz Chmielewski radził użyj czegoś co może posłużyć do
masowego wdrażania programów.
A wcześniej starannie opracuj wdrażanie tego programu.
Jak, np. http://isg.ee.ethz.ch/tools/realmen/
http://www.installsite.org/ http://www.appdeploy.com/

Czy przerób aplikację na MSI (np. WinInstall LE)

--
Ziemek