Re: ograniczenie użytkownika

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 10:30:09 MET DST

Użytkownik "Robert Konieczny" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości
news:e6q1gp$evf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Domyśliłem się co miałeś na myśli ;)
>
> Jednak w HKEY_USERS znajduje się jedynie SID{usera_administratora},
> SID{usera_administratora}class
> Oczywiscie byłem w tym momencie zalogowany na administratorze i wykonałem
> polecenie runas /user:student winword.exe.
> Sprawdziłem to na dwóch maszynach i na żadnej nie widze SID-a innego niż
> administratora.

Hm. To faktycznie dziwne, bo u mnie z kolei na każdej maszynie to działa. A
te profile masz lokalne? Bo nie ma siły, profil *musi* się załadować i
pojawić w HKEY_USERS, chyba że użyjesz przełącznika /noprofile zgodnie z
opisem polecenia runas... Sprawdź, czy ten word na pewno pojawił się na
liście procesów uruchomiony z poświadczeniami tego usera. A w ogóle to do
takich testów polecam coś lżejszego, np. systemowy notepad.exe.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/