Re: Master Browser, Backup Browser, Potential Browser

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 01:32:59 MET DST

W wiadomości: e6n08c$g26$1@node5.news.atman.pl,
Kajetan <kajetan@no.mail.gov.pl> napisał(a):
> Użytkownik "j_marek" <j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zadna usluga sieciowa nie bedzie dzialac dobrze, jak wytniesz ja na
> firewallu :>
[...]

Witam!

Niestety w przypadku jaki podałem to nie tylko jakaś usługa nie działają na
jednym komputerze. Problem z działaniem tej usługi oznaczał brak możliwości
przeglądania otoczenia sieciowego w całej sieci. Oznacza to, że np.
podłączenie laptopa do sieci może oznaczać wiele problemu dla użytkowników.
Taka sytuacja jest nie do przyjęcia.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski