visio a skanowanie sieci

Autor: Gallangher <kgerus_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 08:09:53 MET DST

Witajcie !

Dawno, dawno temu
na 100% za czasów Visio 2000 spotkałem się z taką jego
funkcjonalnością, ze skanując sieć VISIO był w stanie wygenerowac
jej topologię. Wtedy tego nie używałem - teraz mam Visio 2k3 i betę
2007 i... nijak nie jestem w stanie tej funkcji znaleść
Być może był to jakiś extra plugin który trzeba było
doinstalować ?

Czy ktoś z Was moze mi doradzić gdzie znajde ten dodatek ?

A moze jakieś inne narzędzie które rozrysuje mi sieć ?

Pozdrawiam