Re: Zmiana jezyka w XP

Autor: ab <abed58_at_igo1.wroc.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 07:33:47 MET DST

> Ustawienia na przykładzie wersji angielskiej:
>
> http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/br
> owse_frm/thread/e78fdad5922a5d14/0af97c0c0e5f053c?#0af97c0c0
> e5f053c

Dziękuję. O tych miejscach też wiedziałem.
To co mnie jednak interesowało to to, czy po wspomnianych w tym
linku zmianach wystarczy zresetować komputer, czy jeszcze coś
może wyskoczyć, np. wkładanie instalki, ponowna rejestracja i
inne ciekawostki. Te wszystkie sprawy są banalne, ale osoba,
ktorej mam pomóc jest bardziej zielona niż zielone jabłuszko.
Gdyby coś nagle wyskoczyło to możemy stracić kontakt internetowy
i wtedy to już zupełnie jej nie pomogę.