Padła partycja - help!

Autor: Zanac <brak_maila_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 19:33:49 MET DST

Nastapił cud. Znikneła partycja bez zadnej przyczyny a bylo to tak: Wlozylem
drugi dysk do kieszeni i odpaliłem kompa. Potem musialem go odpiac by na
chwilke podpiac nagrywarke oczywiscie podczas gdy kom byl wylaczony.
Wlaczylem kompa podpiałem ten sam dysk i juz jedna partycja znikneła. Jedna
byla 5 GB a druga 70 GB. I ta wieksza znikneła nie wiadomo dlaczego. Dodam
ze nie bawilem sie zadnymi programami typu Partition Magic itp...
Pod DOSem tej partycji nie widac (byl to "dysk logiczny" na NTFS). Program
Test disk wykazuje ze jest ta partycja i nawet probuje odzyskac pliki ale to
lipa bo odzyskuje czesc danych ale nazwy plikow sa jakies losowe.
tak naprawde nie wiadomo od czego zaczac odzysk bo nieznana jest przyczyna
znikniecia partycji. Jej status to "Unidentyfied" - Niezidentyfikowana. Czy
to RAW?

Czy jest sposob by odzyskac dane z partycji ale tak by odtworzyc oryginalne
nazwy plików?