Re: Vista + Sil3112 = :-/

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 17:33:19 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> A sterownika z XP nie możesz wykorzystać?
Próbowałem. mam wersje R sterowników, i p ich załadowaniu mogłem chociaż
skopiować pliki z płytki na dysk. Uruchomić sie nadal nie cche.
> A może producent twojej płyty już proponuje
> sterowniki do Visty?
> http://www.google.com/search?q=Vista+SATA

Mam najnowsze sterowniki. Na stronie silicon image jest napisane jak
aktualizowac bios w kontrolerze (mam jednak ździebko starszy). tylko ja
torchęnie rozumie który bios powinienem wgrać...