Pytanie o prostą konfigurację IPSec

Autor: Michał K. <amigo_at_nospam.icpnet.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 12:44:07 MET DST

Witam

Od jakiegoś czasu zbieram się żeby skonfigurować IPSec w mojej sieci (czy
raczej sieciach). Wiem że materiałów jest dużo (też je posiadam) ale mam
zdecydowanie za mało czasu żeby wszystko od początku rozgryzać. Proszę więc
Was bardzo, o szybkie wskazówki czy raczej kroki jakie muszę podjąć żeby w
sieci opartej o domenę, komputery należące do jednego z działów
skonfigurować do korzystania z IPSec w komunikacji z serwerem. Wiem
oczywiście że odpowiednia regułka dla tych komputerów, tylko to jest właśnie
cała zagwozdka - jak tą regułkę ułożyć i skąd wziąść ustawienia... ?
Przepraszam za cholernie lamerskie pytanie i z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam