SBS 2003 + Exchange + SMTP AUTH

Autor: YatZeck <internet_at_raclawicka.waw.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 13:33:06 MET DST

Czy komus udalo sie uruchomic authoryzacje poczty wychodzecej na Exchange 2003
pracujacym na SBS2003?
Wszelkie, ale to wszelkie informacje na wszystkich grupach, jakie do tej pory
znalazlem, sa kompletnie nieprzydatne. Zarowno ustawianie outbound secutity na
konektorze ja i na serwerze wirtualnym nie maja najmijeszego sensu, poniewaz
exchange po komendzie SMTP "mail from" nie wykonuje komendy "auth login"
lub "auth=login".
Bede bardzo wdzieczny za informacje (chetnie mailem) o rozwiazaniu, ktore
ktokolwiek z Was zastosowal/odnalazl. Oczywiscie zastosowanie drugiego
lokalnego smtp proxy nie jest czyms, co mnie , jak sie domyslacie, interesuje.

Pozdrawiam,
YatZeck

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl