Re: audyt legalnosci softu

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 22:38:50 MET DST

"pewu" <pewu.piter@gmail.com> wrote in
news:1149356036.021916.136510@g10g2000cwb.googlegroups.com:

> witam, mam pytanie jakie oprogramowanie wersji free mozna instalowac na
> kompach w firmie?

takie, ktorego licencja zezwala na uzywanie w celach komercyjnych
(w przeciwienstwie do zastosowan domowych) bez oplat licencyjnych;

> wiem, ze np. gadu gadu mozna, ale juz dolaczony do windowsa

jezeli chcesz miec dziurawa siec firmowa, to instaluj sobie
klienty gadu-gadu; skoro nie ma przeciwwskazan licencyjnych...

> messenger nie mozna wykorzystywac w firmie do rozmow ;/

a to ciekawe! mozesz podac zrodlo;

> czy jest gdzies jakis spis co mozna instalowac i jakie sa
> procedury?

musisz odwolac sie do licencji na dane oprogramowanie;

> ps. poszukuje jakis firewall ktory moge zainstalowac w firmie z

http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=396&t=84 - o ile
pamietam jest darmowy do zastosowan komercyjnych; probowalem
przejrzec pobierznie umowe, ale nie maja tego jakos na bardzo
widocznym miejscu napisanego;

> wersjii bezplatnych - moze ktos juz szukal cos takiegoi móglby
> sie podzielic wiadomosciami bylbym wdzieczny.

pewnie polowa ludzi na swiecie szukala;

pzdrv;
adas;