defragmentator dyskow nie dziala

Autor: zwyk <zwyk_at_gazeta.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 21:19:21 MET DST

Witam.Mam problem poniewaz gdy chce uruchomic defragmentator dyskow na dysku
C, D i E wyskakuje mi komunikat
'Program Defragmentator dyskow nie jest zainstalowany na tym komputerze. Aby
go zainstalowac , kliknij dwukrotnie ikone Dodaj lub Usun programy w Panelu
sterowania , kliknij karte Instalowanie/Odinstalowanie i postepuj zgodnie z
instrukcjami wyswietlanymi na ekranie'
Gdy wchodze w Dodaj usun w Panelu sterowania nie mam takiej opcji jaka jest
podana w komunikacie.Jak zainstlowac ten defragmentator dyskow?
.