Re: Jaki DX pod WinNT ???

Autor: karcio <crystal666_at_gazeta.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 20:11:13 MET DST
Message-ID: <18dy8u4i2zxzc$.1fd4hsgg1utit.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 1 Jun 2006 02:58:41 -0700, CzarnyLewis napisał(a):

> Dla scislosci:
> Windows NT - orginalnie posiadal DirectX2.0
> Od Service Pack 3 - uaktualniono wszystkie biblioteki do DIrectX3.0
> Od Sp4 - uaktualniono DirectPlay do wersji 6.1
> Pozniejsze wersje Sp nic nie zmieniaja.
>
> Podczas powstawania Windows 2000 jego pierwsza wersja Beta
> zawierala DirectX 5.0, ktora jak sie okazalo dziala pod WIndowsem
> NT4.0. SPowodowalo to iz w Internecie pojawila sie nieoficjalna
> wersja Dx5 dla NT (plik znany pod nazwa dx5nt4). Wersja
> ta nie posiada oczywiscie wspomagania sprzetowego a jedynie
> programowe. Pakiet ten pozwala uruchomic m.in. TOmb Raidera 2,
> Carmageddona 2 (tu nawet ze wspomaganiem od Glide).
>
> Z oficjalnej wersji WIndowsa 2000 dziala w srodowisku NT4 tylko
> jedna biblioteka - tu przypominam ze orginalnie WIn2000 zawieralo
> DirectX7. Biblioteka ta to Dsound.dll (DIrectX Sound). Po
> skopiowaniu tej biblioteki do NT4 mozna zauwazyc iz np. pod
> WInamp-em dzialaja takie efekty jak fading, a programy takie
> jak Crystal Player zaczynaja odtwarzac dzwiek.
>
> Aby moc wycisnac wszystko z NT nalezy z SP4,5, lub 6 wyciagnac
> DirectPlay6.1 (sa to pliki dplayx.dll, dpmodemx.dll, dplaysvr.exe,

>
> Chyba wyczerpalem temat. Jezeli czegos zapomnialem prosze
> o nagane.

No właśnie chyba zapomniałeś skąd DX5NT4 ściągnąć pogooglałem ale na nic
nie natrafiłem :(
Received on Fri Jun 2 20:15:05 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 02 Jun 2006 - 20:42:01 MET DST