Re: Jaki DX pod WinNT ???

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 11:28:25 MET DST

news:e5m15k$vu4$1@polsl.pl...

> Żadna nie obsługuje.
>
> W NT 4.0 jest tylko DirectX 3.0 wbudowane w ServicePacki.

Bodajże w SP3.

> Ma ono kilka *drobnych* elementów nowych wersji (DirectPlay
> chyba), ale główne moduły graficzne są w wersji 3 i nie ma
> Direct3D akcelerowanego chyba w ogóle.

No, ma okrojone DX6, bo gry pod DX5 chodzą, co osobiście testowałem.
Ale to chyba dopiero z SP6(a).
I rzeczywiście, okrojenie to jest znaczne. No, ale gra sama by chyba nie
chodziła?
Direct3D... Hmm... po uruchomieniu niektórych aplikacji pojawiał się na
liście zadań proces DDHELP.EXE, czy to nie było właśnie takie okrojone D3D?
W każdym razie WinAmp i inne, kulawo (ze względu na kodeki raczej), ale
uruchamiał overlay na karcie graficznej i teledyski szły płynnie w
fullscreen.
Potem mogłem sobie DDHELP zgasić i ponownie sie pojawiał, gdy coś odpalałem.
O ile to w ogóle to... nie pamietam, musiałbym to przetestować, ale nie mma
maszyny z kartą mogaca chodzić w Overlay.

--
LH
Na pohybel spamerom...