Zapamietanie hasla dostepu

Autor: <marcin_zebrowski_at_vp.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 11:29:05 MET DST

Witam, mam nastepujacy problem: Na pewnym kompie A w sieci lokalnej
jest pewien katalog udostepniany dla wszystkich.Na kompi B chce za
pomoc aInternet Explorera wejsc do tego katalogu. Za pierwszym razem,
wyskakuje mi okno logowania do domeny. Po wpisaniu poprawnych danych
mam dostep do katalogu i wszystko jest ok. Po kolejnym wejsciu tez
jest ok.Niestety po jakims czasie haslo system zapomina hasla i
znów musze je wklepywac. Gdzie moge skonfigurowac dlugosc
przechowywania hasla do tego folderu?