Re: klawiatura w laptopie :/

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 15:52:35 MET DST

api napisał(a):
> Posta wysylam na grupy pl.comp.pecet i pl.comp.os.ms-windows.winnt poniewaz:
>
> 1) jestem zdesperowany
> 2) nie jestem pewien jakie jest podloze problemu - hardware'owe, czy
> software'owe
>
> Ale przejdzmy do opisu.
> Komputer: laptop Compaq, raczej z nizszej polki cenowej, ma rok,
> oprogramowanie WinXP Home + VS 2005 + VS.NET + openoffice + niewiele wiecej
> Objawy: nie reaguje na klawiature. Podczas bootowania systemu - klawiatura
> dziala. Pod knoppixem - klawiatura dziala. Podczas instalacji winsowsa -
> [...]
tak jak piszesz to wyglada ze problem softwearowy bo na linuchu dziala,
wiec co mozesz zrobic co jedyne mi sie kojarzy to zmina steornwikow
klawiatury na inny standardowy (w menedzerze urzadzaen w zarzadzaniu
komputerem, wybierz sam zaintaluje, nie wyszukuj, odznacz pokaz zgodny
sprzet) i sa tam jakies typy klawiatura 101/102 powinna byc
kompatybialna, ew. jakies inne stery do kalwiatury (niekoniecznie twoej
moze beda dzialac poszukaj po necie).

Wszystko mozesz zrobic sama myszka, ew. kup sobie kalwiatutre USB... i
podlaczaj.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)