klawiatura w laptopie :/

Autor: api <api_at_op.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 20:46:14 MET DST

Posta wysylam na grupy pl.comp.pecet i pl.comp.os.ms-windows.winnt poniewaz:

1) jestem zdesperowany
2) nie jestem pewien jakie jest podloze problemu - hardware'owe, czy
software'owe

Ale przejdzmy do opisu.
Komputer: laptop Compaq, raczej z nizszej polki cenowej, ma rok,
oprogramowanie WinXP Home + VS 2005 + VS.NET + openoffice + niewiele wiecej
Objawy: nie reaguje na klawiature. Podczas bootowania systemu - klawiatura
dziala. Pod knoppixem - klawiatura dziala. Podczas instalacji winsowsa -
klawiatura nie dziala. Miesiac po instalacji windowsa - dziala. Dluzej niz
miesiac (na "oko") - nie dziala, choc czasami sie namysli i jest ok.
Skanowanie antywirusem nie pomaga.
Jeszcze dzis pracowalem na tym komputerze i bylo wszystko ok. Teraz wrocilem
do domu, uruchomilem go jeszcze raz i psikus. Nie dziala.
Nie wiem w ogole od ktorej strony sie zabrac za ten problem, gwaracji nie
ma - bo komputer sprowadzany z USA. Do serwisu niby moge dac, ale komputer
potrzebny jest mi codziennie, a doswiadczenie wskazalo ze choc wydaje sie ze
wszystko jest ok, po jakims czasie problem moze znow samoistnie wrocic. Z
racji tego, ze dziala bezproblemowo pod linuxem, wygalda na to, ze problem
jest raczej programowy, ALE rownie dobrze moze np gdzies byc jakies
delikatne spiecie, ktore generuje sygnal ignorowany przez linuxa, a
"oglupiajacy" windowsa.
W menadzerze urzadzen klawiatura wyglada ok, tzn nie wyskakuje zaden blad...

Pomocy... Jesli ktokolwiek wie GDZIE moze lezec problem, albo ktokolwiek zna
jakis serwis w Warszawie ktory moglby sie podjac - napiszcie...

pozdrawiam
Marcin