Re: [WinXP] Nieznikające litery dysków po wyjęciu USB

Autor: MarekP <mpaprot99.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 16:18:48 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):
> A czy tak robi tylko *ten* konkretny pen-drive? Windows
> Spróbuj z innymi modelami pen-drive.
Testowalem i wychodzi na to, ze to wina Windows'a. Sprawdzalem tez tego pen'a
na dwoch innych komputerach z WindowsXP i nie stwierdzilem podobnego problemu.
Takze stawiam na to, ze sie cos rozjechalo, ale co to nie jestem w stanie
powiedziec. Znam mnostwo informatykow, ale nikt nie jest w stanie powiedziec,
co to moze byc. Oczywiscie proponuja reinstalacje, ale to bez sensu...
A i nic nie zmienialem w ustawieniach, tylko przeinstalowywalem Eclipsa...

Pomysly mi sie wyczerpaly, ale moze ktos ma jakies podobne, empiryczne
doswiadczenia?!

Pozdrawiam,
MarekP