Re: widzi tylko 130gb

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 29 May 2006 - 13:03:08 MET DST

Użytkownik "Marcin Szczygielski" <marcs@no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:e5ehol$bbu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Michał,
> nieprawda...
> " Supported by Windows .NET Server 2003, Windows XP, Windows 2000, Windows
> 98, Windows 95 OEM Service Release (OSR) 2
> Maximum volume size 2TB (although Windows XP lets you format only up to

Ano jest to nieprawda, w tym punkcie masz rację ;-), jako że jakieś tam
ograniczenie oczywiście istnieje. Dokładniej jest to 8 TB (z klastrem 32
kB):

Ograniczenia systemu plików FAT32 w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;314463

> 32GB but can read larger volumes)
> Maximum file size 4GB
> Maximum files per volume 65,534 files or folders per folder. "
> a partycja FAT 32 moze miec nie wiecej jak 127,5 MB ( 70-270 egzamin
> MS).Jestem na bieząco.

Niniejszym uprasza się o sprostowanie błędnych informacji umieszczonych w
70-270 ;-)).

P.S. Mam pokazać działającą partycję FAT32 o wielkości 250 GB?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/