Re: widzi tylko 130gb

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 09:02:37 MET DST

On 28 May 2006 11:11:41 +0200, Janek wrote:

> Tak z ciekawosci: dlaczego to jest szalenstwo? ja mam tak zrobione (tj tylko
> jedna partycja 250GB) i nie narzekam a wrecz sobie chwale.
>
> Pozdrawiam,
> Janek

Dlatego jest to szaleństwo, że jak Ci padnie filesystem na takim "czymś" to
pożegnasz się ze wszystkimi danymi. Dodatkowo ewentualna defragmentacja
będzie trwała latami, a każdy błąd na partycji powoduje sprawdzanie całych
250GB. No i weź pod uwagę wirusy - szybki strzał z wirusa, który kasuje np
z C: wszystkie DOC/XLS/MP3/PDF powoduje utratę danych z całej partycji a w
przypadku kilku partycji miałbyś bezpieczne dane/dokumenty na innej.
Ale co kto lubi - ja wolę mieć system oddzielnie a dane i archiwa
oddzielnie.

--
Pozdrawiam
Piotrek