Re: Synchronizacja czasu ...

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 10:43:07 MET DST

> Piotr Smerda w dniu 2006-05-26 15:25 pisze:

> Masz wzorcowy serwer NNTP w sieci :)? A jakie grupy przez GPO "wypychasz"
> do klientów :)?

Ano mam jeden wzorzec w sieci do którego to synchronizuję ale nawet
jakbym się uparł to oprócz tego jednego jeszcze z 10 innych wzorców
które mają zegary synchronizowane z GPSa :)

Co do GPO to w defaultowym domenowym gpo mam podane namiary na ip
tego wzorca oraz fakt iż jest to ntp ponadto w tymże gpo mam przy
usługach wymuszony autostart usługi czas systemu windows tak by
na wszystkich maszynkach działała po starcie no i to wystarcza :)

--