Re: 3 karty sieciowe - juz odpadlem [cross]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 05:33:16 MET DST

On 26 May 2006 14:51:58 -0700, "Maciej Muran" <mmuran@gmail.com>
wrote:

dzieki za zainteresowanie problemem biednego usera.

>A może podałbyś nazwę producenta tych kart?

a moze podalbym. trenowane 1Gb to intel i 3com. w tej chwili nie mam
ich pod reka. a 100Mb to 3com, relatek, linksys, intel, d-link i
jakies chinskie badziewia. realtek byl na plycie abita, ale
zrezygnowalem z niego po pewnym czasie bo mial konflikt z inna karta.

>A sterowniki dedykowane dla w2003, czy też karty 'zostały rozpoznane'
>automatycznie?

z wyjatkiem 3Coma wszystko bylo rozpoznane przez system. 3Com musialme
doinstalowac.

>A te dwie setki są na płycie, czy na PCI?

w tej chwili wszystko jest na PCI.

>Oprócz sterowników do kart masz jakieś oprogramowanie zarządzające
>nimi? Może jakiś teaming tych dwóch setek?

nie mam zadnego softu pomocniczego, z wyjatkiem minimalnej instalacji
driverow. nie za bardzo wiem , ale te setki maja dwa rozne gatewaye.
<rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.