[SBLive] Trzaski

Autor: MrKramer <mkramer_at_poczta.fm>
Data: Fri 26 May 2006 - 17:46:27 MET DST

Witam

Jakis czas temu byłem zmuszony zainstalowac system od nowa. Powgrywalem
odpowiednie sterowniki do wszystkich urzadzen i zadowolony z siebie
zaczalem zwyczajnie korzystac z komputera tak jak dotychczas. System
jednak nie dziala tak jak dotychczas, bo podczas sluchania jakichkolwiek
dzwiekow z glosnikow, badz sluchawek, wydobywaja sie delikatne trzaski.
Sa one ciche, ale slyszalne.
Zaklocenia te sa to jakies takie "pyknięcia", odbicia, delikatne
trzaski, slyszane nieregularnie i mam wrazenie ze pojawiaja sie po
jakichs gwaltowniejszych dzwiekach.
Probujac rozwiazac ten problem zmienialem sterowniki na jakiekolwiek
tylko moglem. Sciagnalem sterowniki do SBLive'a najnowsze dla mojego
modelu (SbLive value). I nic. Dalej trzaski. Na stronie Creative'a
wyczytalem ze najnowsze sterowniki sa tylko upgradem dla poprzednich,
wiec poprzednie tez sciagnalem i jest to samo. Odinstalowalem je i
zainstalowalem najnowsze autorstwa M$. Ten sam efekt. Probowalem tez ze
sterownikami KX Project. I tez jest zle.
Poddaje sie. Nie wiem co to moze byc. Pomozcie bo juz mi brak pomyslow.

Aha. Nie jestem pewien, ale mam wrazenie ze zaraz po wgraniu sterownikow
  (oryginalnych), przez krotki okres czasu uciazliwych trzaskow nie bylo
i pojawily sie po jakims czasie - nie dlugim. Byc moze jest to moje
subiektywne wrazenie. Ale pewne jest to, ze trzaski nie sa moim wymyslem.
Podpowiedzcie co robic ?!?!?!