Re: [w2k] Problem z logowaniem - pomocy!

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 23:49:47 MET DST

WoDzU wrote:
> Witam,
>
> Nabroiłem dzisiaj i to w komputerze służbowym kolegi, Norwega. Mam
> nadzieję, że mi pomożecie, bo on jutro wraca do Norwegii :-/
>
> Robiłem proste połączenie dwóch laptopów w celu backupu danych z jednego
> do drugiego. Wcześniej jeden (ten) laptop pracował w domenie, a drugi w
> grupie roboczej. Jakieś licho mnie podkusiło, żeby na czas połączenia
> obydwu lapciów, zmienić we właściwościach "Mój komputer" domenę na grupę
> roboczą o tej samej nazwie.
>
> I tu się zaczyna dramat...

> [...]

Po powrocie do firmy przeprosic administratora za to ze grzebalo sie
przy notebooku, powiedziec mu ze nie powinien dawac Ci prawa
administratora w systemie i poprosic o dodanie do domeny.

Haslo admina mozesz probowac wyczyscic uzywajac ntpasswd (wpisz w
wyszukiwarke), ale to moze tylko pogorszyc reakcje admina.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/blog/ - (PL)