[w2k] Problem z logowaniem - pomocy!

Autor: WoDzU <wodzub16_at_wywalto.epf.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 21:54:14 MET DST

Witam,

Nabroiłem dzisiaj i to w komputerze służbowym kolegi, Norwega. Mam
nadzieję, że mi pomożecie, bo on jutro wraca do Norwegii :-/

Robiłem proste połączenie dwóch laptopów w celu backupu danych z jednego
do drugiego. Wcześniej jeden (ten) laptop pracował w domenie, a drugi w
grupie roboczej. Jakieś licho mnie podkusiło, żeby na czas połączenia
obydwu lapciów, zmienić we właściwościach "Mój komputer" domenę na grupę
roboczą o tej samej nazwie.

I tu się zaczyna dramat...

Po restarcie - brak możliwości zalogowania się. Wyskakuje okno z napisem
w stylu (nie pamiętam dokładnie): Zalogowanie się nie było możliwe, z
powodu nie istniejącej domeny lub złego loginu czy hasła (dalej
pieprzenie o włączonym capslocku etc.).

Próbowałem w trybie awaryjnym, przywrócenie ostatniej konfiguracji i
każdego innego trybu - zawsze dochodzę do ekranu logowania i na tym
koniec. Oczywiście hasła administratora nie znam, ani ja ani wiking.

Co zrobić z tym fantem, muszę uratować honor Ojczyzny ;-)
Help...

--
#_Palomino 1700+   KT7H+ Gigabyte_#