Re: Kliknij aby uaktywnic i używac ten formant

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 20:46:39 MET DST

Użytkownik "Vegavin" <vegavinWYCIAC@op.pl> napisał w wiadomości
news:e54nmi$688$1@news.onet.pl...

> Albo Operę.

Jest, przynajmniej u mnie, stabilniejsza. FF zdarza się, że otwiera kolejne
strony w kolejnych instancjach, błyskawicznie konsumując zasoby, aż do
wywałki programu. Fakt, ze można to chyba w ustawieniach zmienić... Opera
zaś twardo otwiera w zakłądkach i można ich nawet tysiąc otworzyć, wytrzyma.
FF przy 300 instancjach, a bywa, że i szybciej, wywala sie. Tu przegrywa
nawet z MSIE... (Osobiscie robione próby na bardzo dobrym sprzęcie). Opera
najwyżej się przymrozi, ale mi się od tego nie wywaliła. Ale nie to
zdecydowało o uzyciu - w mojej Operze nie ma Javy. Na niej przeglądam
strony. Bywa, że coś mi w Operce nie pójdzie, wtedy odpalam FF, który mimo
wszystko uważam za bardzo dobry program. Dopiero gdy poprzednie nie pomogą,
czy do uruchomienia WindowsUpdate, biorę MSIE. Gierki we Flashu spoko w
Operce chodzą. A ja czekam niecierpliwie, aż wypuszczą finalną dziewiątkę
:))

--
LH
Na pohybel spamerom...