Re: Pliki niewidoczne dla systemu

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 23:06:13 MET DST

Użytkownik "Vegavin" <vegavinWYCIAC@op.pl> napisał w wiadomości
news:e52fmi$gtc$1@news.onet.pl...
> ... Poza tym widzę go często w akcji u kumpla, który
> preferuje komunikację z TC full klawiaturową i sądzę, że mój sposób (prawa
> dłoń na myszy, lewa na klawiaturze) jest szybszy :)

Wolisz w katalog wchodzić dwuklikiem? Można, tylko co, jak się kursor
omsknie? :)
Ja myślę, że wyważone korzystanie myszowo-klawiszowe jest gut.
Tak, jak w OE, aby skompaktować wszystkie foldery, nie pieprzę się z
klikaniem po kolei Plik, Folder, Kompaktuj wszystkie foldery, tylko
szybciutki ruch ręką na klawiaturze ALT-P,F,A, Zamiast przeklikiwać się w
celu zablokowania kogoś, czy anulowania wiadomości, szybki ruch odpowiednio
ALT-W,Z bądź ALT-W,A, w oknie głównym oczywiście.
Po prostu, jedne rzeczy szybciej robię myszą, inne klawiaturą.
Tylko myszę używam lewą ręką, a klawę prawą. Nie, nie jestem leworęczny. :))

Pozdr

--
LH
Na pohybel spamerom...