Re: Pliki niewidoczne dla systemu

Autor: Vegavin <vegavinWYCIAC_at_op.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 22:29:11 MET DST

"Tadeusz Łopatkiewicz" <tadeusz@mvp.pl> wrote in message:

> Bluźnisz... I nigdy TC nie poznałeś nawet w stopniu podstawowym...
> Ale Twoja sprawa. Kopiuj sobie pomiędzy okienkami, skoro TC tylko do tego
Ci
> służył.

Mnie tam służył jedynie przez 5 min do rozwiązania problemu, o którym
pisałem, ale coś mi mówi, że to menadżer plików i jednak przede wszystkim
służy do operacji na nich. Poza tym widzę go często w akcji u kumpla, który
preferuje komunikację z TC full klawiaturową i sądzę, że mój sposób (prawa
dłoń na myszy, lewa na klawiaturze) jest szybszy :)

--
Vegavin