Re: Pliki niewidoczne dla systemu

Autor: Vegavin <vegavinWYCIAC_at_op.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 17:20:59 MET DST

"Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> wrote in message:

> Tak, jak już wcześniej pisałem, mogły powpadać "twarde spacje", czasem są
> widoczne jako zwykłe, lub przed nazwą pliku była jakaś spacja, a wtedy
bywa,
> że nie można normalnie dostac się do pliku.

No nie wiem, czasem nazywałem jakiś folder właśnie spacją #160, tak żeby
wyglądało, że folder nie ma żadnej nazwy i nie miałem problemów.

> No, fajnie, że się udało, teraz nie zapomnij na powrót włączyć długie
nazwy.

Ale ja już wywaliłem Total Commandera :]
Tak, tak, wiem, wszyscy mówią jaki to on wygodny i w ogóle, a ja tam nie
rozumiem czemu nie miałbym dalej kopiować/przenosić plików między dwoma
okienkami, a zamiast tego operować w jednym podzielonym na dwie części. W
dodatku ten archaiczny wygląd jest odrażający ;)

Dzięki i pozdrawiam

--
Vegavin