Re: Pliki niewidoczne dla systemu

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 16:10:40 MET DST

Użytkownik "Vegavin" <vegavinWYCIAC@op.pl> napisał w wiadomości
news:e4usot$6nl$1@news.onet.pl...

> No proszę - od razu mogłem tu napisać :) Pomogło wyłączenie obsługi
długich
> nazw. Ciekawe jednak, co tak naprawdę było nie tak z nazewnictwem.

Tak, jak już wcześniej pisałem, mogły powpadać "twarde spacje", czasem są
widoczne jako zwykłe, lub przed nazwą pliku była jakaś spacja, a wtedy bywa,
że nie można normalnie dostac się do pliku. Czasem coś się doklei do
rozszerzenia, nawet zwykłę spacje i moze być kłopot.
No, fajnie, że się udało, teraz nie zapomnij na powrót włączyć długie nazwy.

--
LH
Na pohybel spamerom...