Re: Pliki niewidoczne dla systemu

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 12:50:36 MET DST

Użytkownik "Vegavin" <vegavinWYCIAC@op.pl> napisał w wiadomości
news:e4uor4$k92$1@news.onet.pl...
> screen: http://tinyurl.com/lljja
>
> Na alt.pl.comp.os.windowsxp ktoś mi poradził, że mogę usunąć te pliki za
> pomocą Unlockera Assistanta, ale nic z tego - program w sumie do czego
> innego służy, a poza tym dostępny tylko z menu kontekstowego, a u mnie ono
> wygląda jak na powyższym screenie.

Spróbuj Total Commander, a jak ten nie ruszy, to wyłącz (jest w opcjach)
obsługę długich nazw i spróbuj ponownie. (nie zapomnij potem o ponownym
włączeniu)
CHKDSK /F nie pomaga?
Bo ja tu żadnych niedozwolonych znaków nie widzę, chyba, że może
powskakiwały twarde spacje, czy jak to zwą... (kod #160, zamiast #32).
Zobacz też, czy do rozszerzenia się coś nie przykleiło...

--
LH
Na pohybel spamerom...