prawa do procesora uzytkownikow

Autor: Janek <johny131313WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 17:33:07 MET DST

Witam,
czy istnieje (pod windows xp pro) mozliwosc przydzielenia uzytkownikowi praw do
tylko jednego procesora (fizycznego)?
Chodzi mi o nastepujaca sytuacje: loguje sie, uruchamiam "procesozerna"
aplikacje, ale tylko na jednym procku, a nastepnie przelaczam na drugiego
uzytkownika (druga osoba, ograniczone prawa itd.) bedac jednoczesnie zalogowanym
w tel i cel jest taki, zeby drugi uzytkownik nie byl w stanie zajac czasu obu
procesorow: jemu powinien wystarczyc jeden procek, a moj proces niech chodzi na
drugim bez przerwy.
wiem ze sa pewne programy do ograniczania czasu procesora, ale nie wiem czy maja
one az takie funkcje. poza tym chodzi mi tez o to, zeby bylo to przydzielone na
zasadzie praw (tzn, zeby uzytkownik nawet jakby chcial to zeby nie mogl
przelaczyc sie na drugi procesor).
zna ktos moze rozwiazanie?

pozdrawiam,