Naprawa systemu

Autor: Krzysiek Z. <tukan77_at_tlen.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 19:56:48 MET DST

Witam,

Ostatnio dzieją mi się dziwne rzeczy z systemem Windows XP Pro SP2.
Nie bardzo chce mi się instalować wszystko od nowa, więc pomyślałem o
naprawie systemu z płyty instalacyjnej (opcja R).
Nie bardzo jednak wiem jak z tego skorzystać. Myślałem że odbywa się to
automatycznie, a tu pojawia mi się C:\Windows
i radź sobie dalej sam. Wpisywałem HELP, a potem CHKDSK, ale tą komendą
udało mi się tylko sprawdzić dysk i uzyskałem informację, że znaleziono
przynajmniej jeden błąd.
Nie wiem jednak co dalej. Proszę o pomoc.

pozdrawiam
Krzsiek Z.