Re: Zawartość ekranu do MPEG (czy ogólnie klip filmowy).

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 18:24:58 MET DST

"Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> wrote in message
news:e4k7h4$lpd$3@nemesis.news.tpi.pl...
> Szukam prostego narzędzia, które umożliwia zrzucenie tego co się
> dzieje
> na ekranie do pliku MPEG. Bez żadnych fanaberiów typu dodawanie
> notatek, wyświetlanie się naciśniętych klawiszy itp.
>
> Po prostu mam prezentację, odpalam ją na pełny ekran, leci sobie, a ja
> w tym czasie nagrywam cały ekran do MPG, kończy się i mam MPG.
>
> Czym to (darmowo) zrobić?
http://www.camstudio.org/

lub

http://www.free-codecs.com/download/VH_Screen_Capture_Driver.htm
http://www.free-codecs.com/download/UScreenCapture_DirectShow_Filter.htm

to sa filtry pozwalajace zgrywac desktop - mozna ich uzyc z kazdym
programem tak jak uzywa sie karty tunera itp.

Kompresje mozesz przeprowadzic uzywajac:
http://www.free-codecs.com/download/MSU_Screen_Capture_Lossless_Codec.htm
http://www.free-codecs.com/download/LZOcodec.htm
http://www.free-codecs.com/download/CamStudio_Lossless_Codec.htm

Do zgrywania mozesz uzyc roznych aplikacji

np VirtualDub, VirtualVCR.

Do kompresji na MPEG-2 mozesz uzyc np
http://www.free-codecs.com/download/HC_encoder.htm
http://www.free-codecs.com/download/QuEnc.htm

Oczywiscie bedziesz potrzebowal do tego avisynth (ale sama bez leku
mozesz go uzywac poprzez VirtualDubMod'a)
http://www.free-codecs.com/download/AviSynth.htm
http://www.free-codecs.com/download/VirtualDubMod.htm

Z pomoca wymienionych tu narzedzi jestes w stanie przygotowac to co
chcesz za darmo z jakoscia przewyzszajaca wiele tanich, komercyjnych
pakietow.