Zawartość ekranu do MPEG (czy ogólnie klip filmowy).

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 19 May 2006 - 12:41:39 MET DST

Szukam prostego narzędzia, które umożliwia zrzucenie tego co się dzieje
na ekranie do pliku MPEG. Bez żadnych fanaberiów typu dodawanie
notatek, wyświetlanie się naciśniętych klawiszy itp.

Po prostu mam prezentację, odpalam ją na pełny ekran, leci sobie, a ja
w tym czasie nagrywam cały ekran do MPG, kończy się i mam MPG.

Czym to (darmowo) zrobić?