Re: Win XP Home, problem...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 19 May 2006 - 09:04:25 MET DST

Uzytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisal w
wiadomosci news:446cf9e2$1@news.home.net.pl...

> Uzytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisal w wiadomosci

> Mam nadzieje, ze nie byla to przyczyna polegajaca na niewidzeniu
> przez bootloadera tych plików?
> Hmm... czy nie najwazniejsze, ze chodzi?
> Racja jednak, zeby przyjrzec sie calosci szerzej i dokladniej.

Trzebaby teraz przyjrzec sie tej partycji i ograniczeniom BIOS-u - bo
jak slusznie napisales, tu moze lezec przyczyna. Ale równie dobrze moze
to byc uszkodzenie RAM (badz przegrzany procesor), o czym pisal Piciu.
Osobiscie przecwiczone :-).

BTW przy modulach pamieci bez ECC nie ma sygnalizacji bledów
parzystosci.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/