Re: Program Lock My Folder i zablokowana partycja - HELP

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 20:07:57 MET DST

In news:e4ia54$84u$1@news.onet.pl , *eLc* wrote:
> Użytkownik "eLc" <aniepodambopoco@wp.pl> napisał w wiadomości

No to super jest ten program, mam nadzieję, że już o nim zapomnisz.

Może w systemie plików. Obejrzyj w C:\Documents and Settings, czy program
nie założył jakiegoś specjalnego użytkownika, może by się tak zalogować
na niego i hasło (jakie podałeś programowi). Jak zadziała, to 'przejęcie
na własność' przez administratora.

A na stronie autorów? http://www.qksoft.com/lock-my-folder/index.html
Jest support, skorzystaj: http://www.qksoft.com/support.html

--