Re: Uparta godzina w WinXP

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 10:48:06 MET DST

Radek Cichy napisał(a):
> Witam
>
> Mam pod opieką kilka stacji roboczych z WinXP Pro. Mam na nich problem z
> godziną. Otóż po każdym restarcie przestawia się zegar o mniej więcej 10
> minut do przodu.
> Wyłączyłem synchronizację przez NTP, w BIOSie zegar ustawiony poprawnie.
>
> Gdzie jeszcze mogę zajrzeć ?

dziwne
mozliwym jest to ze to nie sam system, a jakis klient, usluga, program
to robi.
prosze spr uruchomic kompa w trybie awaryjnym i wtedy zobaczyc, jesli ok
to oznacza ze jakis program cos miesza, nalezyt wtedy powylaczac
wszystko z autostartu (np msconfig) i restart i zobaczyc, wteyd wiemy
czy program z autostartu, czy ew. jakas usluga.

Pozdrawiam

i jesli udalo by sie problem rozwiazac prosze o odpwoedz na niusach aby
to opisac.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)