thinstation - problem z aplikacja DOS

Autor: Piotr Kurzeja <p.kurzeja_at_wp.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 15:54:30 MET DST

Witam
skonfigurowałem sobie klienta citrixa - thinstation.
jezeli sie rozchidzi o aplikacje windowsowe - to wszystko smiga bez problemu.
jednak wykorzystuje również aplikacje dosowe i tu jest problem.
bo brak w tych programach ogonków.
wczesniej sprawdzony sposób - tzn z ładowaniem w batchu - w którym aplikacja
dosowa jest pozniej ładowana niestety nie działa.
(#keybpl.exe lat + #egapl.exe lat +) wiem ze trzeba skonfigurowac klawiature na
PL na kliencie - jednak pomimo ze keymaps-pl jest zainstalowane w thinstation
dalej brak ogonków w konsoli - czy ktos miał podobny problem ? prosze o
wskazówki jak go rozwiazac.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl