Win XP i sieć na dwóch kompach

Autor: Przemek (pxxbxx) <przemek_at_pxxbxx.com>
Data: Mon 15 May 2006 - 15:53:59 MET DST

Mam problem z ustawieniem sieci na dwóch komputerach. Na obu jest
zainstalowany Windows XP Professional. Problem dokładnie polega na tym,
że w sieci jeden z nich swobodnie komunikuje się z drugim, widzi
udostępnione dyski ale odwrotnie to już nie działa. Nie wiem jak mam to
naprawić. Próbowałem różnych poradników nt. konfigurowania sieci ale
dalej nic.

Być może problem tkwi w tym, że system widzi (na tym komputezrze, który
ma dostęp do drugiego) dwie karty sieciowe IEE1394 i tą do LANU i
musiałem zmostkować oba połączenia.