Re: AutoPatcherXP kwiecien '06 i SP2

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 14 May 2006 - 22:15:23 MET DST

"Przemek (pxxbxx)" e46ohm$12k$2@inews.gazeta.pl

> Słyszałem, że największy problem z SP2 polega na tym, ze większość osób,
> które go sobie zainstalowały nie mogły połączyć się z internetem. Czy to
> prawda i na czym ten problem polega?

M$ stale stawia jakieś łaty w sieci i część z nich można instalować dopiero
po instalacji SP2, tak więc raczej ;) to nieprawda, że z WXP+SP2 nie można
nawiązać kontaktu z siecią. :) Jak zauważyłem, M$ potrafi zakwestionować
,,święte prawdy obiegowe'' dotyczące jego łatek, a nie wydaje mi się, że
robi ludzi w tak zwanego wierzchowca, coby nie napisać, że konia. ;)

I aby było jasne -- gorącym sprzymierzeńcem M$ nie jestem, a co najwyżej
samego Gatesa, który nie stanowi M$ w całości i zapewne nie zajmuje się
łatkami, tak więc piszę/oceniam to [niemal] obiektywnie. :)

-=-

Mam nadzieje, że daje się odczytać ze zrozumieniem -- niestety mam klawiaturę
bezprzewodową, która odmawia posłuszeństwa, gdy spada zbyt mocno napięcie w jej
akumulatorkach i przytrafiło mi się, że po prostu skasowała niemal wszystko, co
napisałem, choć jej o tak wiele [kasowania] nie poprosiłem. ;) No a już pisać
porządnie od nowa mi się po prostu nie chciało... :) Swoją drogą -- smutne, gdy
się przygląda bez możliwości reakcji takiemu kasowaniu litera po literze... [TS]

E. :)