AutoPatcherXP kwiecien '06 i SP2

Autor: Przemek (pxxbxx) <przemek_at_pxxbxx.com>
Data: Sat 13 May 2006 - 20:29:28 MET DST

Co sądzicie o tym zestawie poprawek do WinXp? Osobiście zainstalowałem
sobie wersję z lutego '06 z SP1. Jestem zadowolony bo system
przyspieszył, dostałem parę ciekawych programów i masę poprawek do
WinXp. Chciałbym sobie uaktuwalnić poprawki jednak sporo się nasłuchałem
, że SP2 robi więcej szkody niż dobrego? Mógłby mi ktoś powiedzieć coś
więcej na temat plusów i minusów SP2 (tak po krótce). Z góry dzięki.