W2K i poprawki...

Autor: vector <vector_at_krakoooow.kki.net.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 12:38:15 MET DST

Witam!
Nie jestem biegły w tych sprwach więc może i zadam głupie pytanie
ale; zawsze aktualizuje system jak pojawia się coś krytycznego lub
inne poprawki do systemu. Miałem z tego powodu kilka dziwnych
sytuacji np: w laptopie przestała działać hibernacja. Problem minął
jak przy okazji zakupu oryginalnego oprogramowania reinstalowałem
wszystko na legalne. Poprawki zostały załadowane oczywiście te same
:) Później w stacjonarnym zrobił się konflikt sterowników karty
graficznej RADEON 9200 z systemem - komputer działał tylko w trybie
bezpiecznym i awaryjnym. I tu pytanko - czy jest sens ładować coś
więcej poza SP4 zakładając, że po instalacji robię poprawki w
rejestrze systemu (zabezpieczenia), a sama maszyna stoi za firewallem
sprzętowym (z opcją blokowania dostepu anonimowego i wybranych
skryptów). Teraz na laptopie mam problem ze SmartDocuments - mimo że
wszystko jest zainstalowane i skonfigurowane jak nalezy ni cholery
nie łaczy się z MSDE.... Ma ktoś jakieś szersze doświadczenie na tym
polu i może się podzielić?

Pozdr, V.