Re: Zaplanowanie zadan

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 13 May 2006 - 10:02:46 MET DST

Użytkownik "JarekG" <jarekg@*NO_SPAM*risp.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2006.05.13.05.40.11.359349@*NO_SPAM*risp.pl...
> No dobrze, to jak w takim razie zrobic zeby w nero nagrac plyte
> dvd, o liczbie kopii 2, w trybie multisesji o predokosci 4x, 2
> razy dziennie ?

Przecież płytki i tak musisz ręcznie wymieniać, to jaki problem wyklikać
batcha. Poza tym do takich celów używa się docelowych narzędzi
działających z wiersza poleceń (choć Nero też to AFAIR potrafi). Na
przykład http://www.silentnight2004.com/microburner.html .

BTW dla mnie kopia na płytce CD lub DVD jest słabym zabezpieczeniem. Po
kilku latach większość moich płytek przestała się czytać... Proponuję
raczej zrzucać dane na pozostałe komputery w sieci (rozumiem, że jest
tam sieć?), na przykład czymś w rodzaju Vembu Storegrid, BackupPC albo
(jak u mnie) rSnapshot. Każdy z nich pozwala znacznie ograniczyć ilość
potrzebnego miejsca pod backupy oraz ilość transferowanych danych.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/