Skasowałem domene na laptopie WIN2K. Jak się zalogować?

Autor: Futrzak <futrzak__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 09:54:17 MET DST

Cześć,
mam problemik. Otóż przez swoją głupotę wyrzuciłem swojego
laptopa z domeny firmowej.
Po restarcie systemu Windows 2000 Profesional oczywiście nie mogę
się zalogować. Tzn nie jest to takie oczywiste bo myślałem że
nadal na hasło domenowe sie dostanę. W końcu nie zawsze byłem
wpięty do sieci a je pamiętał. Niestety również help desk mi nie
może pomóc bo laptop jest dosyć stary i nie mają zapisanego hasła
lokalnego administratora. Były generowane losowo :-( A standardowe
jakie mieli nie działają.
No i teraz mam ból bo powiedzieli że pozostaje mi reinstalacja
systemu.
Na szcęście najważniejsze dane miałem zgrane na CD ale część
rzeczy chciałbym jeszcze odzyskać. Poza tym nie chce reinstalować
całego
oprogramowania. Czy można jakoś się jednak dostać choćby do
dysków żeby zgrać dane? Jak uruchamiam go z dyskietki awaryjnej i
odpalam norton commandera to nie widzi danych na dyskach. Jest a: c: i
chyba d: czy f: taki wirtualny. Na c: jest tylko jeden katalog SYSPREP
i nic poza tym a dotychczasowego d: i CD nie widzi.
Możę są jakieś programy żeby pogrzebać w rejestrze i na siłe tą
domenę dopisać?
A jeśli mam już reinstalować to jak to zrobić żeby nie stracić
danych z d:?
F disk widzi partycje c: NTFS d: FAT (SYSPREP) i trzecią nie aktywną
ale z dziwnym opisem (os/2 boot manager). A ja przecież nigdy nie
miałem OS/2 na tym komputerze.
Pozdrawiam
Michał