Re: jak przegrac pliki z ext3 (Linux) na fat/ntfs?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Sat 13 May 2006 - 01:14:34 MET DST

Lawrens Hammond wrote:
> Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.syneticon.net> napisał w
> wiadomości news:e431fd$ajg$1@newsreader3.netcologne.de...

> Trochę (albo i mocno) naokoło - zrób tak, w Linuxie zTARuj swoje pliki, albo
> nawet zrób *.TGZ, przenieś ten plik do Windows, wszuć OIDP WinRARa, albo co
> wygodniejsze, Total Commandera, z TGZ wypakuj TARa, z TARa wypakuj
> poszczególne pliki, skopiowanym na zewnątrz z archiwum zmień/podmień nazwy,
> wypakuj resztę, aż nic w TARze nie zostanie (wypakowane pliki można usuwać z
> archiwum TAR wciskając F8).

Wypakuj poszczegolne pliki, latwo powiedziec.
Ich jest kilkanascie tysiecy, w roznych podkatalogach :)

> Niestety, TC nie umie jeszcze masowo zmieniać nazw plików w archiwum, bo
> wtedy sprawa arcyprosta - zaznaczyło by się wszystkio, CTRL-M (w starszych
> TC i w WC CTRL-T) i wyskoczy narzędzie masowej zamiany nazw. Ale w katalogu
> rozpakowane umie.

Zadziala to tez na katalogach i podkatalogach?

Cos mi teraz miga, ze kiedys rozpakowywalem WinRARem paczke zip
utworzana pod Linuksem, zawierajaca "lewe" nazwy i WinRAR meldowal cos w
stylu "trying to correct filename...".
Musialbym sprawdzic, co robi, gdy sa male/duze litery.

--
Tomasz Chmielewski